wtorek, 3 lutego 2015

Czarna Sowa 1

Hej, hej kochane ludziki :3

   Chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za 190 wyświetleń! Ponieważ dopiero zaczęłam, jest to dla mnie ogromny wręcz sukces. Nie zraża mnie brak komentarzy - wiem, że czytacie, skoro jest coraz więcej wyświetleń. Jednak na pewno moja wena by się ucieszyła z jednego, małego komentarzyka. Krytykę oczywiście przyjmuję. Hejtów - nie przyjmuję, nie szanuję również takich osób. Uzasadniona opinia pozytywna i negatywna jest bardzo mile widziana. Nie pomogą mi przecież śłitaśne komcie typu " Awwwwwww *o* Jak super, och, och no bomba czekam na nexst buźźźź :* ". Komentarze nie są obowiązkowe, ale po to są, żeby wyrażać opinię. Tak więc bardzo Was  o nie proszę, ale do niczego nie zmuszam ;). Jeśli macie ochotę, to piszcie również do mnie maile i na GG :). Numer GG i e-mail znajdziecie w zakładce Kontakt. Za chwilę włączę możliwość komentowania anonimowego, czyli możecie skomentować i wyrazić swoją opinię nie posiadając konta Google, ani konta Bloggera. Oczywiście, jeśli chcecie, komentarze z konta również mile widziane :D 
    No cóż, ale wracając do tematu Sowy. Jestem naprawdę ogromnie wdzięczna za wyświetlenia - wygląda na to, że początek jest udany, tak więc jeszcze jedno wielkie DZIĘKUJĘ WAM CZYTELNICY I ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!
   Jeszcze jedno - jeśli chcecie być informowani o rozdziałach, zapraszam do zakładki Informowani. Tam wystarczy zostawić komentarz z adresem Waszego bloga, gg, bądź e-mailem. Jeśli nie posiadacie żadnej z tych rzeczy, wystarczy regularnie obserwować News ( prawa strona ), ponieważ tam będą umieszczane daty pojawienia się następnego rozdziału, oraz inne ważne rzeczy. Zanim zdecydujecie się przeczytać którykolwiek rozdział, proszę o przeczytanie zakładek: Bohaterowie ( w zakładce znajdują się bohaterowie występujący w opowiadaniu ) oraz Informacje. W Informacjach znajdziecie podstawowe informacje, oraz ciekawostki o opowiadaniu. Aby wszystko było jasne, i żeby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, zapraszam do zapoznania się z nimi! A teraz dziękuję Wam za uwagę. Następna Sowa pojawi się, gdy znów będę mieć dla Was jakąś ważną informację. 






Mrs.Black - Autorka opowiadania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy