poniedziałek, 16 marca 2015

Liebster Blog Award 1

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Krukonkę 2001, za co jestem jej bardzo wdzięczna! Oto odpowiedzi na jej pytania :) 

 1. Skąd pomysł na pisanie Dramione?

Tak szczerze, to od 9 roku życia piszę. Krótkie opowiadania, lub całkiem długie historie. Większość już nie istnieje, ale kilka wciąż jeszcze pamiętam. Milion razy coś zaczynałam i nigdy nie kończyłam. Aż wreszcie na trafiłam na pierwsze Dramione w moim życiu - na Dramione angusy "Draco + Hermiona". Byłam zafascynowana, jak można połączyć dwa tak sprzeczne charaktery. Później przeczytałam Dramione Venetii Noks "Dwa Światy i Gdy jesteśmy Sami". Moja głowa wręcz eksplodowała od nadmiaru pomysłów. Myślałam dnie i noce. W końcu zaczęłam czytać naprawdę mnóstwo Dramione. Spontanicznie założyłam to opowiadanie. I tak jakoś wyszło, że napisałam pewnego razu do Venetii. Jakoś tak poczułam się po prostu wspaniale, kiedy mi odpisała. Z każdym nowym komentarzem pojawia się wena, więc pomysły same wlatują mi do głowy. Myślę, że to nie do końca był przemyślany pomysł. Pełny spontan :D

  
2. Czy kiedykolwiek marzyłaś o pójściu do Hogwartu?

Tak szczerze, to nadal marzę. Odkąd przeczytałam cudowną serię J.K. Rowling po prostu byłam wręcz fanatyczką HP. Od 8 roku życia liczyłam dni do 11 urodzin. Niestety, listu nie dostałam. Przeżyłam wtedy tak wielki zawód... jednak moja pasja odrodziła się gdy pojechałam na premierę Insygniów Śmierci. Wtedy na nowo zaczęłam marzyć o rozległych błoniach i wieżach Hogwartu...

3. Co sądzisz o połączeniu Blaise'a i Ginny?

Rudy Diabeł. Diabelska Ruda. Uwielbiam tę mocną i rudowłosą postać Wiewiórki, oraz zabawnego i przystojnego Ślizgona. Są wręcz dla siebie stworzeni. W moim opowiadaniu jest ich naprawdę dużo, co mówi samo przez siebie. Z chęcią poczytałabym jakieś opowiadanie z ich udziałem :) Są genialni! Istnie diabelskie połączenie.

  4. Myślisz, że w świecie mugoli przydałaby się Przysięga Wieczysta? Jeśli tak, dlaczego?

Uważam, że niestety nie. Ludzie z reguły są zmienni, a przecież nie życzę nikomu śmierci. Przysięga Wieczysta to bardzo poważna sprawa. Za poważna dla mugoli. A poza tym, z logicznego punktu widzenia, mugole niestety nie mają mocy.

 5. Co lubisz robić?

Książki. Książki to coś, czego nigdy sobie nie odmówię. Jestem narkomanką, ćpam książki każdego dnia. Czytam od 6 roku życia wszystko co wpadnie mi w ręce. Moją pierwszą książką była Martynka :D. Uwielbiam ją do tej pory.
Lubię też pisać opowiadania. Ja wręcz kocham tworzenie postaci, nowe pomysły i klikanie klawiatury bądź szelest kartki...

 6. Twoje obawy związane z przyszłością?

Boję się, że nie uda mi się wyjechać z Polski. A  reszta jakoś sama się ułoży...

 7. Komu wiesz, że możesz się zwierzyć?

Niestety, nie mam zbytnio zaufania do ludzi. Wolę zachować dla siebie swoje tajemnice. Mam jednak przyjaciółki, które raczej mnie nie wydadzą. Mają na imię Nikola i Natalka. 

  8. Skąd czerpiesz wenę?

Z komentarzy oczywiście!

 9. Czy lubisz żelki?

Nie lubię żelków.
.
.
.
JA JE KOCHAM!!!

  10. Czy czytasz moje opowiadanie (odpowiadajcie szczerze ;)?

Czytam i komentuję na bieżąco ;)

 11. Twój ulubiony kolor?

Wszystkie odcienie różu i błękitu, oraz czerń.

KONIEC!

Blogi, które nominuję : 

Joanna Olucha - Dramione
Wingardium Leviosa - Dramione
Abby Malfoy - Dramione
Victoria Miaa Blanc - Dramione


PYTANIA OD KAPIPSO :

1. Jaki był twój ulubiony nauczyciel z Hogwartu?
2. Czy chciałaś, żeby Harry był z Hermioną?
3. Opisz swój wygląd i charakter. ( tak, wiem, to nie pytanie :) )
4. Czy pisałaś już kiedyś "drabble"?
5. Czy śnił ci się kiedyś Draco Malfoy?
6. Od ilu lat piszesz opowiadania?
7. Jakie było twoje pierwsze dramione?
8. Twoja ulubiona część Harry'ego Pottera? Dlaczego właśnie ta, a nie inna?
9. Czy uważasz, że ekranizacja serii Harry Potter jest lepsza od książki, bądź gorsza?
10. Twoje ulubione słodycze? :D
11. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
   

 

1 komentarz:

  1. Słońce, dziękuję za nominację. :D
    Już czwarta, a mój blog ma dopiero pięć rozdziałów. ! :D
    Ale wracając.... gdzie ten rozdział. ?!
    Przecież ja Ci sama z 50 wyświetleń nabije, dopóki co nie dodasz. :D
    Kazesz mi czekać na taką perełkę. ?! :C
    Haha. :D.
    Ale tak na poważnie... dodaj Nowy rozdział szybko, proooosze.! :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy